Bestuurder
Barry Lommen
b.lommen@porteum.nl
Managementassistent
Wilma van Loo-Olsman
w.van.loo@porteum.nl
Human Resource Management
Els den Boer
e.den.boer@porteum.nl
Controller
Sybout de Lange
s.de.lange@porteum.nl
Facilitair manager
Sandra Nobel
s.nobel@porteum.nl
Communicatie en marketing (woordvoerder)
Rhody Matthijs
r.matthijs@porteum.nl
Kwaliteitszorg
Gerhard Straatsma
g.straatsma@porteum.nl
Leerlingadministratie
Bob Heide
leerlingadministratie@porteum.nl
Rector
René Leber
r.leber@porteum.nl
Secretariaat
Pascale van Straten
Lydie van der Graaff
secretariaathv@porteum.nl
KOMPAS
Afdelingsleider kunst & cultuur en gymnasium
Christel Ploeger
c.ploeger@porteum.nl
PEIL
Afdelingsleider economie en maatschappij onderbouw
Joke Swart
j.swart@porteum.nl
Afdelingsleider economie en maatschappij bovenbouw
Sander van den Berg
s.vanden.berg@porteum.nl
ECHO
Afdelingsleider Technasium
Vincent van Wanrooij
v.van.wanrooij@porteum.nl
Afdelingsleider natuur en onderzoeken onderbouw
Rieks de Roo
r.de.roo@porteum.nl
Afdelingsleider natuur en onderzoeken bovenbouw
Sandra Kerkhof
s.kerkhof@porteum.nl
Ondersteuningscoördinator
Erna Grootjen
e.grootjen@porteum.nl
Rector
Judit Weekenborg
j.weekenborg@porteum.nl
Secretariaat
Vera Jagesar
v.jagesar@porteum.nl
RUIM
Afdelingsleider Junior College basis/kader en kader/tl
Johanan Venema
j.venema@porteum.nl
Afdelingsleider Junior College tl/havo
Annelien Coutinho Gomes
a.coutinhogomes@porteum.nl
STEVEN
Afdelingsleiders theoretische leerweg (klas 2 t/m 4)
Pieter Spronkers
p.spronkers@porteum.nl
Kees Reijneveld
k.reijneveld@porteum.nl
Marjolein Dubbeld
m.dubbeld@porteum.nl
BOEG
Afdelingsleiders basis/kader (klas 2 t/m 4)
Sander Blok
s.blok@porteum.nl
Z&W / HBR
Lars Eisink
l.eisink@porteum.nl
D&P / E&O / PIE / BWI
Jeroen van der Ven
j.vander.ven@porteum.nl
Ondersteuningscoördinator
Anneke Baaij
a.baaij@porteum.nl
In ECHO
Afdelingsleider
Michel Canninga
m.canninga@porteum.nl
Bij het doorgaan van gebruik van deze website, accepteer je het gebruik van cookies. MEER INFORMATIE
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.